Kezdőlap | A programokról | Játékok | Hírlevél | Kapcsolat | Letöltések | Önök írták Fórum | Diszlexia tár | Diszlexia-teszt



Próbálja ki!

Négynapos ingyenes tesztelési lehetőséget biztosítunk Önnek!

Töltse le a
Varázsbetű Diszlexia Programcsalád telepítőjét, használja a programokat négy napig ingyen, és döntsön utána!

 


8.900 forint értékű hírlevél most ingyen!

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és ajándékba kapja

"A 10 legsürgősebb tennivaló, ha gyermeke tanulási problémákkal küzd!"
című cikkünket!

Iratkozzon fel hírlevelünkre,
és hetente új tanácsokat, információkat, ötleteket kap a diszlexia leküzdéséhez, gyermeke fejlesztéséhez.


Adjon egy esélyt gyermekének!

Rendelje meg a Varázsbetű Diszlexia Programcsaládot
otthoni használatra

89.600 Ft
helyett
29.700 forintos
áron, és ajándékba kapja angol nyelvű diszlexia csomagunkat és "Útmutató a Varázsbetű Programcsalád használatához" című
e-könyvünket is!



 

Dr. Csépe Valéria
Beszédészlelés, szenzoros emlékezet és diszlexia

• Vissza • Fel • Tovább •

 

II. Célkitűzések

 

Kísérleteinkben az eltérő akusztikus kontrasztokkal kiváltott EKP komponens az EN változásait elemeztük. Az EN adatokat magatartási mutatókkal vetettük egybe, továbbá olyan teszt adatokkal, amelyek lehetővé tették a fejlődési mutatók egybevetését és a kísérleti csoportok heterogenitásának minimalizálását. A kísérletek a következő kérdésekre kívántak választ adni:

· Azonos, vagy eltérő-e a beszéd- és nem-beszédhangok EN-nel mérhető automatikus feldolgozása kisiskolás korban?

· Igaz-e a magyar beszédhangok kritikus eltéréseire is (angol nyelvű irodalmi adatokra épülő felfogás), hogy a beszédhangok akusztikus jellemzőinek feldolgozása és ennek neurofiziológiai korrelátumai 6 éves korra fejlettek és nem változnak 8 és 15 éves kor között?

· Befolyásolja-e, és ha igen milyen mértékben az iskolába kerülés a finom kontrasztok eltéréseinek feldolgozását. Amennyiben elfogadjuk, hogy a nyelv hangkészletével való beható foglalkozás egyben diszkriminációs tanulás, feltételezhetjük, hogy az EN-nel mérhető változás beszédhang-specifikus.

· A feldolgozó agyi hálózat érésében bekövetkező korai hatások (koraszülöttek)  módosítják –e a feldolgozási érzékenységet és ha ingen mutat-e eltérést a beszéd-és nem-beszédhangok EN-nel mért automatikus összemérése?

· A fejlődési diszlexia együttjárást mutat-e a finom akusztikus eltérések feldolgozásának általános deficitjével, vagy a deficit elsősorban a beszédhangok eltéréseinek automatikus összemérésében érhető tetten?

· Feltételezzük, hogy a fonológiai diszlexia a beszédkontrasztok összemérésének zavarával jár együtt, ezen belül a mássalhangzó és magánhangzó kontrasztok feldolgozási deficitje eltérést mutat. A kérdés tehát az, hogy ez a zavar a diszlexiára specifikus-e, vagy jellemző a beszédkontrasztok diszkriminációjának megkésett fejlődésére is, azaz az olvasási zavarral nem kísért gyenge fonémadiszkriminációra is?

· Az EN-nel mérhető reprezentációs deficit változik- e az életkorral, vagy a feltehetően biológiai hátterű diszlexiára jellemző EKP eltérés(ek) megmarad(nak)?

· Amennyiben a  feltehetően környezeti hatások következtében kialakult (halmozottan hátrányos helyzet) nyelvi zavarok hátterében reprezentációs deficit áll, az EN-nel mérhető kontraszt-feldolgozási deficit azonos vagy eltérő-e mint a fejlődési diszlexiában?

· Az EN-nel mért kontraszt-feldolgozási deficit együttjárást mutat-e az olvasásban és a helyesírásban megjelenő fonémikus és morfofonémikus hibákkal?

· Az EN együttjárást mutat-e a kontrollált feldolgozást igénylő fonéma-diszkriminációs feladatok eredményeivel?

• Vissza • Fel • Tovább •

 

Sok gyermek szüleinek nevében is KÖSZÖNÖM, hogy ilyen segítséget nyújtanak és segítenek megelőzni a későbbi kudarcokat. KÖSZÖNÖM!
Hornokné Juhász Erika

Kérem az ingyenes próbát!



Szuper a program, imádják a gyerekek! Sokkal hatékonyabb a gyakorlás, mint bármi eddig használt módszerrel.
Fülöp Krisztina

Kérem az ingyenes próbát!


A gyerek jól szórakozott a feladatokkal, ez kész csoda, mert már a haja is égnek áll bármilyen feladattól. A CD számunkra nélkülözhetetlen!
Varga Anna

Kérem az ingyenes próbát!


Csodálatos segítsége diszlexiás, diszgráfiás, és diszkalkuliás 10 éves gyermekemnek. A diszlexia kezeléséhez hasonló segédeszközt idáig nem találtunk.
Murányiné Hajnalka

Kérem az ingyenes próbát!


Rendkívül hasznosnak és jól használhatónak tartjuk az Önök által fejlesztett programot tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon egyaránt.
Pongrácz Tímea

Kérem az ingyenes próbát!


Logopédusként dolgozom egy budapesti általános iskolában. Az összes megismert logopédiai program közül szeretném kiemelni ezt, az én elvárásaimnak leginkább megfelelő, legsokoldalúbb programot.
Balogh Péterné

Kérem az ingyenes próbát!


Ragyogónak tartom a program-csomagjukat. Pedagógus vagyok, s a megtekintés után ajánlottam a tanítványaim szüleinek. A kollégáim is elragadtatással nyilatkoztak a tartalmáról.
Dorcsinecz Jánosné

Kérem az ingyenes próbát!


Laikus szülőként úgy gondolom, hogy a diszlexia problémájával küzdő gyerekeknek nagy segítségére lehet ez a program.
Nagy Szilvia

Kérem az ingyenes próbát!


A program fantasztikus és gyermekeim javát fogja szolgálni!
Fekete Tímea

Kérem az ingyenes próbát!


Nagyon-nagyon tetszik ez a gyakorló anyag! Én ált. isk. 1-2. osztályában tanítok olvasni, írni, és csak gratulálni tudok ehhez a munkához! Az biztos, hogy tanítványaimnak és iskolámnak javasolni fogom a vásárlást! Az a véleményem, hogy nem csak diszlexia kezelésére, hanem teljesen átlagos gyerekeknek is igen jó gyakorlást biztosít ez a sokszínű feladatsor!
Csányi Judit

Kérem az ingyenes próbát!


Mi nyáron vettük meg a programot, és nagyon szeretjük:) Én tanítok is iskolában elsősöket, nekik is megvette az iskola, és órán is használjuk, valamint több tanítványomnak megvan már otthoni gépen is, szóval csak ajánlani tudom komplexitása miatt.
Dytta

Kérem az ingyenes próbát!


Kedves Kolos! Most találkoztam a fórummal, szívesen elmondom, hogy két éve használjuk az iskolában kolléganőmmel a programokat. Évente legalább 50 gyermek ismerkedik a segítségeddel az olvasás örömeivel, vannak kiemelten kedvelt programelemeink, és rengeteg jó tapasztalatunk.
Pappné Kati

Kérem az ingyenes próbát!


Ez tényleg megéri!
Molnárné Szűcs Andrea

Kérem az ingyenes próbát!


Lányom, Renáta nagyon szívesen "játszik" a programmal, nagyon leköti Őt. Minden nap újabb és újabb feladatokat fedez fel. Én is szívesen ülök mellette és figyelem. Nagyon értékes a feladatokkal eltöltött idő.
Vadász Lászlóné

Kérem az ingyenes próbát!


Jó szívvel tudom ajánlani a programot minden kisgyermeknek, aki nehezen olvas, s már talán nem is szeret; és minden szülőnek, akit elszomorít gyermeke sikertelensége, kudarcai e téren. A számítógép "varázsa", a sok vidám grafika, hang elfeledteti a gyermekkel, hogy valójában OLVAS.
Nemcsak kisfiam használja jókedvvel, hanem leányom is, akinek bár semmi problémája nincs a betűfelismeréssel, az olvasással, de élvezi a "JÁTÉKOT".
Sodics Péter

Kérem az ingyenes próbát!

 

Kazal Kolos (ügyvezető)
Varázsbetű Fejlesztő Műhely
8230, Balatonfüred, Dózsa Gy. u. 11.

Telefon:87/482-155, Mobil:  30/227-06-91, Fax: 87/482-155

e-mail:
 info@varazsbetu.hu
 

 Varázsbetű - Diszlexia otthon     Diszlexia teszt     Diszlexia Fórum     Diszlexia Info 

Kezdőlap | A programokról | Játékok | Hírlevél | Kapcsolat | Letöltések | Önök írták Fórum | Diszlexia tár | Diszlexia-teszt