8.900 forint értékű hírlevél most ingyen!
Iratkozzon fel hírlevelünkre, és ajándékba kapja
Iratkozzon fel hírlevelünkre,
és hetente új tanácsokat, információkat, ötleteket kap a diszlexia
leküzdéséhez, gyermeke fejlesztéséhez.
Adjon egy esélyt gyermekének!
Rendelje meg a
Varázsbetű Diszlexia Programcsaládot
otthoni használatra
89.600 Ft
helyett
29.700 forintos
áron, és ajándékba kapja angol nyelvű diszlexia csomagunkat és
"Útmutató a Varázsbetű Programcsalád használatához" című
e-könyvünket is!
|
A disszertáció témájában tartott
kongresszusi előadások
Csépe V.: Open questions about the neural mechanism of
Syllable discrimination. COST A8 Workshop, Paris 1996.
Csépe V., Osman-Sági J., Molnár M.: Automatic and
controlled processing of phonetic Contrast in young schoolchildren:
Comparison of MMN and CNV. 8th Word Congress of IOP, Tampere
1996.
Csépe V.: Psychophysiological correlates of cortical
reorganization in speech comprehension recovery. Workshop on Functional
Organisation of the auditory cortex ,Münster 1997.
Csépe V., Gyurkócza E., Osman-Sági J.: Phoneme contrast
sensitivity in young school-children. European Conference of
Psychophysiology, Konstanz 1997.
Csépe V., Gyurkócza E., Osman-Sági J.: Maturational
changes of phoneme processing: An ERP study. EFPA Conference, Dublin
1997.
Csépe V.: Mismatch negativity in diszlexics. COST A8
Workshop, Budapest 1997.
Csépe V.: ERP correlates of phoneme awareness in
diszlexics Andage matced controls. COST A8 Expert Meeting, Barcelona
1997.
Csépe V., Gyurkócza E., Osman-Sági J.: Auditory temporal
and phoneme contrast processing: Do ERPs help to understand diszlexia?
III. International Congress of Pathophysiology, Lahti 1998.
Csépe V., Osman-Sági J.,
Molnár M.: Similarities and differences of deficient phoneme Processing
in aphasia and diszlexia. 9th European Congress of Clinical
Neurophysiology, Ljubjana 1998.
Csépe V.: Towards the
application of a useful negative component: What does Mismatch
Negativity match? Nordic Congress on Clilnical Neurophysiology, Turku
1998.
Csépe V., Osman-Sági J.,
Molnár M.: Automatic and controlled processing of phonetic contrast:
comparison of MMN and CNV in young schoolchildren. 12th
International Conference on Event-Related Potentials, Boston 1998.
Csépe V., Gyurkócza E.,
Osman-Sági J.: Auditory temporal and phoneme contrast processing in
diszlexia. 9th Word Congress of Psychophysiology, Taaaormina
1998
Csépe V., Szűcs D., Gyurkócza
E.: Coding and decoding deficits in diszlexia. COST A8 Workshop, Bécs
1998.
Gyurkócza E., Csépe V.:
Maturational changes of MMN to speech sounds in young school-children. 6th
International Evoked Potentials Symposium, Okazaki 1998.
Csépe V.: Phonological
assesment and reading acquisition: A twin study. Early Cognition and
Learning Disorders/ COST A8 International Summer School, Jyväskylä 1998.
Szűcs D., Csépe V., Süle J.:
Reproducibility of the MMN. Early Cognition and Learning Disorders, COST
A8 International Summer School, Jyväskylä 1998
.
Csépe V., Gyurkócza E.: Normal
and distributed phoneme perception: Mismatch negativity in diszlexia. 1st
International Workshop on Mismatch Negativity and its Clinical
Applications, Helsinki 1998.
Csépe V.: Diszlexia a
kutatásban és gyakorlatban. Palotás Gábor Emlékülés, Budapest 1998.
Gyurkócza E., Csépe V.:
Fonématudatosság és az eltérési negativitás fejlődése. Magyar
Idegtudományi Társaság V. Konferenciája, Debrecen 1998.
Csépe V., Gyurkócza E.,
Osman-Sági J.: A beszédészlelés és a nyelvi tudatosság összefüggéseinek
vizsgálata fejlődési diszlexiás gyerekeknél. Magyar Pszichológiai
Társaság XIII. Nagygyűlése, Pécs 1998.
Gyurkócza E., Csépe V.,
Osman-Sági J.: A fonémakontraszttal kiváltott eltérési negativitás (EN)
változásai kisiskolásoknál. Magyar Pszichológiai Társaság XIII.
Nagygyűlése, Pécs 1998.
Süle J., Szűcs D., Csépe V.:
Az eltérési negativitás reprodukálhatóságának vizsgálata eltérő
akusztikus paraméterek alkalmazásánál. Magyar Pszichológiai Társaság
XIII. Nagygyűlése, Pécs 1998.
Csépe, V. and Licht, R. Brain electrical activity and
diszlexia,
EU diszlexia Conference, Cambridge, 1999
Csépe V.: Nyelvi képességek és az agy fejlődése: A
diszlexia-kutatás tyúk/tojás problémája, Debreceni Pszichológus Napok,
Debrecen, 1999
Csépe V. Az
olvasástanulás és a diszlexia pszichológiai kérdései, Diszlexiás
Gyermekekért Egyesület Konferenciája, Budapest, 1999
Csépe V. Milyen is a
diszlexiás gyerek? - Új kutatási eredmények a
pszichológiában és a kognitív
idegtudományokban, Magyar Foniátriai Társaság Kongresszusa, Budapest,
1999
Csépe, V. Olvasás-, írás- és helyesírás-zavarokról interdiszciplináris
megközelítésben, Magyar Gyógypedagógusok Egyesületének XXVII. Országos
Szakmai Konferenciája , Szolnok, 1999
|
Sok gyermek szüleinek nevében is KÖSZÖNÖM, hogy ilyen segítséget nyújtanak és
segítenek megelőzni a későbbi kudarcokat. KÖSZÖNÖM!
Hornokné Juhász Erika
Kérem az ingyenes próbát!
Szuper a program, imádják a gyerekek! Sokkal hatékonyabb a gyakorlás, mint bármi
eddig használt módszerrel.
Fülöp Krisztina
Kérem az ingyenes próbát!
A gyerek jól szórakozott a feladatokkal, ez kész csoda, mert
már a haja is égnek áll bármilyen feladattól. A CD számunkra nélkülözhetetlen!
Varga Anna
Kérem az ingyenes próbát!
Csodálatos segítsége diszlexiás, diszgráfiás, és
diszkalkuliás 10 éves gyermekemnek. A diszlexia kezeléséhez hasonló segédeszközt
idáig nem találtunk.
Murányiné Hajnalka
Kérem az ingyenes próbát!
Rendkívül hasznosnak és jól használhatónak tartjuk az Önök
által fejlesztett programot tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon egyaránt.
Pongrácz Tímea
Kérem az ingyenes próbát!
Logopédusként dolgozom egy budapesti általános iskolában. Az
összes megismert logopédiai program közül szeretném kiemelni ezt, az én
elvárásaimnak leginkább megfelelő, legsokoldalúbb programot.
Balogh Péterné
Kérem az ingyenes próbát!
Ragyogónak tartom a program-csomagjukat. Pedagógus vagyok, s
a megtekintés után ajánlottam a tanítványaim szüleinek. A kollégáim is
elragadtatással nyilatkoztak a tartalmáról.
Dorcsinecz Jánosné
Kérem az ingyenes próbát!
Laikus szülőként úgy gondolom, hogy a diszlexia
problémájával küzdő gyerekeknek nagy segítségére lehet ez a program.
Nagy Szilvia
Kérem az ingyenes próbát!
A program fantasztikus és gyermekeim javát fogja szolgálni!
Fekete Tímea
Kérem az ingyenes próbát!
Nagyon-nagyon tetszik ez a gyakorló anyag! Én ált. isk. 1-2.
osztályában tanítok olvasni, írni, és csak gratulálni tudok ehhez a munkához! Az
biztos, hogy tanítványaimnak és iskolámnak javasolni fogom a vásárlást! Az a
véleményem, hogy nem csak diszlexia kezelésére, hanem teljesen átlagos
gyerekeknek is igen jó gyakorlást biztosít ez a sokszínű feladatsor!
Csányi Judit
Kérem az ingyenes próbát!
Mi nyáron vettük meg a programot, és nagyon szeretjük:) Én
tanítok is iskolában elsősöket, nekik is megvette az iskola, és órán is
használjuk, valamint több tanítványomnak megvan már otthoni gépen is, szóval
csak ajánlani tudom komplexitása miatt.
Dytta
Kérem az ingyenes próbát!
Kedves Kolos! Most találkoztam a fórummal, szívesen
elmondom, hogy két éve használjuk az iskolában kolléganőmmel a programokat.
Évente legalább 50 gyermek ismerkedik a segítségeddel az olvasás örömeivel,
vannak kiemelten kedvelt programelemeink, és rengeteg jó tapasztalatunk.
Pappné Kati
Kérem az ingyenes próbát!
Lányom, Renáta nagyon szívesen "játszik" a programmal,
nagyon leköti Őt. Minden nap újabb és újabb feladatokat fedez fel. Én is
szívesen ülök mellette és figyelem. Nagyon értékes a feladatokkal eltöltött idő.
Vadász Lászlóné
Kérem az ingyenes próbát!
Jó szívvel tudom ajánlani a programot minden kisgyermeknek,
aki nehezen olvas, s már talán nem is szeret; és minden szülőnek, akit
elszomorít gyermeke sikertelensége, kudarcai e téren. A számítógép "varázsa", a
sok vidám grafika, hang elfeledteti a gyermekkel, hogy valójában OLVAS.
Nemcsak kisfiam használja jókedvvel, hanem leányom is, akinek bár semmi
problémája nincs a betűfelismeréssel, az olvasással, de élvezi a "JÁTÉKOT".
Sodics Péter
Kérem az ingyenes próbát!
|